Osoby školního poradenského pracoviště

giraffes-g7cb659bfe_1920

Výchovný poradce 

Mgr. Jana Tyralíková

Kontakt:
E: j.tyralikova@zsdidaktis.cz
T: +420 720 934 066

Konzultační hodiny: Prosíme o domluvení schůzky předem telefonicky nebo e-mailem.  

Hlavním cílem práce výchovného poradce je poskytování kvalitních poradenských služeb učitelům, žákům i jejich zákonným zástupcům v těchto oblastech: 

  • vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
  • péče o žáky ohrožené školním neprospěchem
  • problémy spojené se školní docházkou
  • kariérové poradenství – profesní orientace žáků

Školní psycholog 

Mgr. Magdalena Valášková

Kontakt:
E: m.valaskova@zsdidaktis.cz
T: +420 777 065 204

Konzultační hodiny: čtvrtek 12.30  - 14.30 h (vždy je potřeba se i na tento pravidelný termín objednat, po dohodě je možné konzultovat i v jiném termínu) 

Prosíme o domluvení schůzky předem telefonicky nebo e-mailem.

Hlavní činností školního psychologa je:

  • diagnostika výchovných problémů
  • depistáž a diagnostika nadaných dětí
  • zjišťování sociálního klimatu ve třídě
  • zajišťuje krizové intervence
  • poskytuje individuální konzultace pro pedagogické pracovníky
  • poskytuje pomoc při řešení multikulturní problematiky

Školní speciální pedagog 

Mgr. Klára Jabůrková

Kontakt:
E: k.jaburkova@zsdidaktis.cz

Konzultační hodiny: čtvrtek 8.00 - 14.00 h (vždy je potřeba se i na tento pravidelný termín objednat)

Hlavní činností práce školního speciálního pedagoga je: 

  • podpora vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
  • průběžná dlouhodobá péče o žáky s výchovnými či vzdělávacími obtížemi
  • konzultace pro rodiče dětí s poruchami učení
  • nápravy poruch učení v rámci hodin českého jazyka a matematiky
  • depistážní šetření
  • nápravy poruch učení v rámci školní družiny

Školní metodik prevence, sociální pedagog

Mgr. Marie Kudrová

Kontakt:
E: j.kudrova@zsdidaktis.cz

Konzultační hodiny: Prosíme o domluvení schůzky předem telefonicky nebo e-mailem. 

Školní metodik prevence rizikového chování vykonává činnosti – metodické, koordinační, informační a poradenské. 

Řeší zejména tyto nežádoucí jevy: 

  • záškoláctví
  • šikanu a kyberšikanu
  • rasismus a xenofobii
  • vandalismus a agresivitu
  • netolismus
  • užívání návykových a psychotropních látek
  • rizikové sexuální chování
  • rizika školního neúspěchu aj.

Využívá zejména těchto ochranných faktorů: 

  • pečující, podporující a zdravé školní prostředí (informace, sociální dovednosti, hodnotový systém, diskuse)
  • jasná a srozumitelná pravidla
  • porozumění chování a dynamice vývoje dětí
  • děti jsou zahrnuty do rozhodování na školním dění
  • zodpovědnost ke školním věcem a povinnostem
     

Centrum nadání  

Mgr. Irena Matušková

Kontakt:
E: i.matuskova@zsdidaktis.cz
T: +420 720 934 067

Konzultační hodiny: každé druhé pondělí v měsíci od 15.00 h do 16.00 h

Prosíme o domluvení schůzky předem telefonicky nebo e-mailem. 

Hlavní činností práce speciálního pedagoga se zaměřením na péči o nadané žáky je: 

  • péče o nadané a mimořádně nadané žáky
  • depistážní šetření
  • screening nadaných dětí
  • sledování problematiky nadání
  • podpora a rozvoj pedagogických pracovníků v dané oblasti

 

 

 

 

Další články

IMG-20240214-WA0003

Smyslohrátky

V Klubu nadaných dětí jsme tentokrát na stanovištích zkoumali suché i mokré materiály na téma zima. Měli jsme možnost prozkoumat rýžovou polární krajinu i špagetové území, vysvobodit zvířata z ledu, vyrobit sněhuláky i poskládat vločkové strašidláky…

20240320_141724

Forenzní antropologie v DiDA

Jako praví forenzní antropologové bychom měli umět identifikovat biologický materiál, pro budoucí detektivy by se nejlépe hodily lidské ostatky. Toto zadání znělo trochu tajemně, a tak jsme dost napjatě očekávali, s čím na nás Agent - trenér Irča…

431429067_425388239958561_6317284071416996989_n

Patroni a patroňátka opět v akci

Minulý týden naši prvňáčci zažili svoji první čtenářskou dílnu. Jejich patroni jim vysvětlili oč jde, pomohli vybrat knížku ze školní knihovny a společně se pustili do práce! Trénovalo se čtení, porozumění, trpělivost, předávání instrukcí... Na…