Školní rok 2023/2024

Jaký silný pozitivní okamžik jste vy, jako rodiče, zažili v tomto školním roce v naší škole? (vybráno z evaluačních dotazníků od rodičů):

·         Líbí se mi sebevědomí všech žáků na všech vystoupení a společná spolupráce.
·         Osobní a pozitivní přístup.
·         Velmi se mi líbila prezentace trojlístků + vzkazy od dětí při rodičovských kavárnách. Bylo skvělé, že když měl syn jakýkoliv problém i v družině, hned se mi někdo ozval a vše se okamžitě řešilo.
·         Pro mě je pozitivní fakt, že jako rodič můžu kdykoliv do školy přijít, na cokoliv se zeptat, volně se tam pohybovat (když jdu pro dítě) a prostě se nebát negativních reakcí.
·         Spolupráce se školní psycholožkou, velmi střízlivý pohled třídního učitele na přijímací zkoušky, nasazení třídního učitele pro školní výlety. (5. ročník) rodičovská kavárna ve 2.ročníku.
·         Veľmi pozitívne hodnotím prístup vedenia a triednej pani učitelky v situácií, keď v triede medzi spolužiakmi nebola dlhodobo priateľska atmosféra a dcéra bola vyčleňovaná z kolektívu. Celá situácia sa dala okamžite do pohybu a bola úspešne vyriešená. Dcera opať chodí rada do školy.
·         Nejpozitivnější pro mě je, že se dcera každý den do školy těší a o víkendu se nemůže dočkat až zase půjde do školy.
·         Velmi pozitivně hodnotím trojlístek a další příležitosti při kterých učíte děti prezentovat a hodnotit vlastní práci. Velmi oceňuji vztah, který si nás syn vybudoval s učiteli.
·         Prezentace trojlístků na společném veletrhu. Rozmanitost, kvalita, atmosféra.
·         Měla jsem velikou radost z toho, že můj syn jel na společný výlet do Prahy s přepsáním a zúčastnil se školní přespávačky. Bylo to letos poprvé, kdy s dětmi spal mimo domov a chtěl s nimi někam jet.
·         Velmi dobře zvládnutá a zorganizovaná změna třídního učitele v průběhu roku bez dopadu na děti či výuku.
·         Jsme moc vděčni za přístup učitelů, vždy se na všechno najde řešení.
·         Velmi oceňuji kolektivní spolupráci, mé dítě chodí do školy s radostí, spolužáky bere jako parťáky, který vždy a rad pomůže.
·         Možnost školní psycholožky pro jedno z našich děti. Speciální pedagožka ve škole byla také skvělá a měla úžasný přístup.
·         Velké nasazení a péče pedagogů (i v ŠD) o naše děti.
·         Moc děkujeme za Akademii. Všichni do příprav a nácviků dali maximum a moc jsme si to jako diváci užili. Dětem i pedagogům patří velký potlesk.
·         Cením velmi dobrou komunikaci ohledně organizačních věcí. Vše jsme vždy věděli včas.
·         Závěrečná školní akademie byla skvělým zážitkem. Také prezentace trojlístků byla velmi zajímavá. Dojalo nás vysvědčení syna na konci školního roku, které bylo připraveno velmi pečlivě a podrobně. Celkově atmosféra ve škole je příjemná a přístup k dětem ze strany všech pedagogů je skvělý. Syn do školy chodí rád, což je naprosto vynikající výsledek vaší práce.

pan Radomír Kejduš,

Na Didaktisu se mi líbí, že škola klade velký důraz na rozvoj nadání, aniž by přehnaně tlačila na výkon.
Díky nízkému počtu žáků ve třídě je tu hodně individuální přístup k dětem. Ti nadanější dostávají nadstandardní úkoly v rámci speciálních předmětů. Výborná je i angličtina rozdělená do tří menších skupin podle toho, jak na tom děti s jazykem jsou. Škola má moc pěknou herní zahradu.
ZŠ jsem vybíral už dva roky předem a Didaktis jsem měl od začátku v TOP3. Obavy z delšího dojíždění zvládáme i díky začátku vyučování v 8.30 a za pár měsíců po dokončení „Tomkáče“ to už bude mnohem lepší.
Syn sem chodí rád a nenudí se tu. Nejlepší je ale prý samozřejmě tělocvik a když jsou na oběd šišky s mákem :).

paní Petra Hemerková,

Veľmi rada by som by som opísala našú skúsenosť s presunom dcéry zo štátnej ZŠ Úvoz na Didaktis. Naša dcéra, ako mimoriadne nadané dieťa, išla do školy predčasne. Do školy sa veľmi tešila a pravdou je, že v škole sa jej darilo. Učenie jej išlo s ľahkosťou. Veľmi prežívala všetko to, čo sa v škole dialo, bola veľmi pečlivá a vždy sa snažila byť maximálne na každú hodinu pripravená. Prvý zvrat v jej chovaní nastal v čase neustáleho známkovanie a to narušilo jej chuť učiť sa. Zrazu mi hovorila: “budem sa učiť len to, z čoho bude test…”ostatné sa učiť nechcela. Videla som, že záujem o učenie neskutočne klesol. V prvej triede nemala žiadne vymeškané hodiny, milovala školu. V druhom ročníku sa o chuti do školy a do učenia nedalo hovoriť. Neustále hodnotenie, poukazovanie na nedostatky ju neskutočne odrádzali, začala sa učiť iba za známky. Začiatkom tretieho ročníka som pred sebou mala nové dieťa. Nemala záujem o vzdelávanie. Vedela som, že je nutná zmena a to okamžite. A kam? Nebolo jednoduché zorienovať sa v školách tak na rýchlo. O Didaktise som vedela, ale netušila  som, že majú skúsenosť s nadanými žiakmi a nepoznala som štýl výuky.  Dcéra bola systémom vzdelávania v Didaktise nadšená od pvého momentu. Mala strach zo zmeny, ale Didaktis ju úplne pohltil. Neverila, že je možné učiť sa hrou. Škola nám veľmi pomohla aj v sociálnej oblasti. Vďaka tejto škole sme tiež lepšie pochopili, v akej oblasti je naša dcéra nadaná, ktorým smerom ju máme rozvíjať a uvedomili sme si, že nadanie nemá nič spoločné s akceleráciou učenia. Som rada, že sme z tohto “klasického” systému vystúpili. A kde sme po roku vzdelávania v Didaktise? Mám dieťa ktoré chce chodiť  neustále do školy a veľmi sa teší na každý deň. Učenie je hravé a dcéra sa touto formou učí rychlejšie, viac si zapamatá. Máme menej domácich úloh, lebo dcéra stíha veľa v škole. Venujeme sa viac volnočasovým aktivitám. Dcéra sa vďaka Didaktisu stala členom v detskej Mense a členom v JCMM. JCMM jej v rámci volnočasových aktivít urobil letné prázdniny nezabudnuteľnými. Otvorila sa nám tak nová možnosť, ako ďalej s dieťaťom pracovať po ukončení štúdia v Didaktise. Za nás velké ďakujem. Prostredie v tejto v škole vnímame ako bezpečné a veľmi priateľské. Je to miesto, kde sa dieťa otvorí a ukáže čo v ňom skutočne je. Takúto školu si zaslúži každé dieťa. 

paní Tereza Konečná,

 Pro dceru jsme hledali školu, kde by byla pozitivně přijímána její touha po vědění a nadšení pro vše nové. Přesně tento požadavek ZŠ Didaktis splňuje. Dcera se každý den vrací domů nadšená, o víkendu se těší na pondělí až bude zase ve škole. Velice kladně hodnotíme přístup všech učitelů a pracovníků školy. ZŠ Didaktis vřele doporučujeme, moc se nám líbí, jakým způsobem škola funguje a držíme palce nám i škole, ať vše pokračuje stejně jako doposud.